11 Mart 2020 Çarşamba

Her kez hata yapar herkes

Sigaramı yudumlayıp kaybolamazsın
Çünkü aşıklar yapardı bu saçmalığı
Sadece ne yaptığımı bil istiyorum
Çünkü çok yavaş öldürüyoruz birbirimizi
Her bir saniyesinde bir hataya gebeyiz
Ve bu genetik

Romantik değil, biraz avareyim
Ne yapmak istersem o aslında yaptığım
Bana karşı gelme
Çünkü bu hem beni sorgulatır, hem de anlamsız soru işaretlerim olur doğruca
Koşup sana gelmek ne zor eylem

Hele bir saat okunu bana çevirdiğinde
Unutmak istediklerimi sana unutturacak olmak rahatlatır ancak
Saf güzar denklemimde modayı çok sesli kullanıyoruz
Ve bu böyle iyi kalacak
Çünkü anılar biriktikçe boğazlarım ağrıyor
Bu da hoşsohbet kadınların kelimeleri teker teker düşüyor anlamına gelir

Hem ayrıca doğal olarak sen benimsin
Ellerin de
Ve gözlerin minimal tiyatrolar çeviriyor görüyorum
Sahnesi koca bir orman bahçesi, içinden iki farklı nehir akıyor
Ben görüyorum ve bu beni delice korkutuyor

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder