24 Ocak 2020 Cuma

Ahşap pantolonlarım biraz avare

Uyku tutmayınca beni bir şiir tutuşturuyorum
Bir gri deniz parlıyor gümüş
Bugün o günmüş
Hani haritaların harp alanı olduğu

Hani yüzünde gülümseme var ya
Hangi tanrıçanın mirası bilmiyorum
Öğrenmek için Heimdall'ı Yunanistan'da bulmam gerek
Gözlerinde ne madeni var?
Yoksa tüm bunlar yağmur yağacak mı demek

Hayır ben sadece bir şeyler fısıldamak istedim
Toprak yağacak kısa çelikten
Kısacık enstrümanlar takıyorum kaskıma

Sen şiir olduğunu bilemezdin eskiden
Zaten bu şiir de çok eski aslında
Yalnızca şimdi yazıyorum
...
Orhan Veli olmak gerek

Şimdi biraz aydan yüz buluyorum
Onda yaşlı bi surat var
Bilge midir bilinmez bir birimin bilginleri
Aydan yüz buluyorum, başka bir şey bulamıyorum
Yüzün yüz yüzü yüzer
Yüz yüzden güzel

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder