27 Ocak 2020 Pazartesi

Şart mı asfalyalar şayet

Bak mesela uzun zaman oldu
Bir şiiri baldırlarından tutup kaldırmayalı
Biri pasaportumdan tutup atsa beni
Kadıköy'de kumsal yerken kumral bir akşam

Zannederim ki ingilizcem bazen atak yapıyor
Biraz Lucifervarileştiğim zamanlarda
Geceler sözel ve gündüzler sayısal bile değil
Matematik sabah karşıma çıkıyor
Yani bir kutu içindeki bir kutu içinde
Ve rastgele basıyorum bazen tuşlara
Fortes fortuna adiuvat!

Tırnaklarım uzuyor
Uyusam da uyumasam da hayat zor
Şimdi bir dizi yılgınlık daha biterse
Tekrar şiirimin başına dönebilirim
Ve almam gereken dersler var
Tamamı okul dışında

Bazen senden bahsetmek lazım gelir
Övgü yağdırmayı severim misal
Mesela gözlerin kırmızı olsaydı erotizminden bahsederdim
Cehennemden ve sıcaklığından
Gözlerin pembe olsaydı elbet bir şey bulurdum benzetecek
Gözlerin yeşil olsaydı küflenmiş diyebilirdim
Ya da yosun tutmuş, ve ya daha şairane
Gözlerim siyah, ve birini gönlüme verebilsem
Gönlüm kararırdı keza gönül gözüm yok

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder