27 Ocak 2020 Pazartesi

Kutsal olan İnek değil yazardı

Bak ben biraz şiir yazdım
Hem bak ben deneme de yazardım
Şarkı yazdım, sana şarkı yazdım
A hayır... hayır, sana yazmamıştım
Ama sana da yazarım
Sen ne zaman istersem
Tanrı'ya hikaye yazdım
Bir gün Tanrıları da esgeçmeyeceğim
Bak ben kendime roman da yazdım
Ve sildim
Romanın adı "Sen" değildi
Zaten İzlanda'da da geçmiyordu oğlum
Honolululu bir ailenin Honolulusunu anlatmadı
Böyle iyi; hava
Bak ben bir şiir daha yazdım
Biraz "tsilaer" oldu sanki

Bunları esgeç de güvercinlerden bahset sen
Sonuçta İstanbul mu İzmir mi ne bir kent varmış buralarda bir yerde
Ne saklayayım kalbimden kömürü
Rengarenk bir dünyamız var his körü
Osangel Les, ama dünya diğeri
Söküp kanatlarından taşıyacağım Konak Pier'i
Bu söylediklerim bir hülya değil diyedir
Çok fazla latife yapar halife sahi

Sahi, nerde o kelimenin anlam bütünlüğü

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder