25 Ocak 2020 Cumartesi

Sehr gut uyar sadece bir tur

Neler kaçırdık kader yüzünden
Böyle bir giriş nasip etti
Basmane'de bir karış aklım vardı
Çünkü orada bir kere aklıma gelmiştin
Oysa orası sana çok uzak
Nasıl gelebildin benim için

Sigara yakarken hiç seni düşündüm mü?
Hayır, ben böyle şeyleri dert etmem
Gençliğimi yakarken bazı saçmalıklar uğruna
Ne düşündüm biliyor musun?
Belki de seni

Seni inanamayacağın yerlere saklıyorum
Mesela bir şair ismine
Mesela bir dize sonuna
Roma askerleri hiza alıyor
Vikingler Thor'un vurmasını bekliyorlar

Yasa kuruyor cumhuriyetin kralları
Peki bu etikse de etiketinde yasal yazmıyor
İmparatorluklar cumhuriyetle yönetiliyor
Yine de bir kıtanın bekçiliğini üstlenmek konusunda Rudolf Schmidt'den daha emin görünüyor sayılmam herhalde

Bir terazi bir şeyi ölçerse bir terazidir
Etik diye bir şey farazidir
Aklıma saçların dolanıyor

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder