31 Ocak 2020 Cuma

Yetiş Varşova'yı incittiler

Hiç sekmez bu an
Üsküdarda bir süvari bir sürahi çayı devirdi
5 dakika sonra hareket edecek ayakkabılarım
Lana gel diyor "Hey gel"
Haddini bir mesaj bildiririm
Bir anne konser verdi uçağın kanadında indirim

Maviliği ve yeşilliği kapatıyor gözlükleri
Flulaşıyor özgür kesim
Mavilik özgürlüktü
Bluelaşıyorum özgün kesim

Bir gazetenin 3. sayfasında hayallerimi öldüm
Bulaşıyorum her ikisinden bir pis renge
"Yeter bulaşma rahat bırak"
Buluşuyorum teni mor kızların dudaklarıyla
Bornova abla beni çağırıyor
Balçova çingen kızı

Biraz daha sade olsa mıydım sadece şapelde
Biraz sadece konuşuyorum
Yazarken okunmaktan zevk almam
Ayakkabılarım çoktan hareket etti
12 ya da 5 dakika oldu aşağı yukarı

Anlatımım oldukça düzgün olmalıyım
Yoksa sınavdan geçer değilsin ben
Hürriyet'e Almanca rap transferi bekliyorum
İki ayaklı bir baston taşıdı gazeteyi ve oyunu
Marmara insanı öldürüyor

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder