29 Ocak 2020 Çarşamba

Sana katılıyorum gülerken

Bukowski'nin yazarken dinlediği şarkıları dinliyormuşum her gün
Mariage d'Amour dinlemiş midir acaba hiç
Konuyu burdan tatlı Lilith'lerime nasıl bağlarım bilmiyorum
Ahşap bir evham çarşaflaşıyor kulağımda
Burası bir hastane ve biz toplantıdayız
Be quiet!

Bak şimdi bir Sibiryam daha var
Önceki Çarlığındı gerçi benim değil
Sonra devletin bi Sibiryası vardı
Kaç güvercin uçar orada sayalım mı?

Bak 1 yıldız 2 yıldız 3 yıldız tam 7 yıldızım var
Melodileşiyor masamın üstündeki kitap
Kızılay'da piyano çaldırıyorum iyi ki
Şarkı Ankara'ya deniz getirebilir
Bahçelievler'de yerin altına gömmüşler:
2 okyanus

Rüyana girip şanslı rakamları söylüyorum
Bunu öyle farzet:4 06 8
Bul istiyor ama bir yanım eski varoş renkleri
Bu arada Valkürler özgür müydü?

Devil's Trill Sonata, Carmina Burana
Bukowski tanısa evinden içeri almazdı beni
İzmir Şarabı getirirdim oysa
Pek şarap sevmem

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder