1 Şubat 2020 Cumartesi

Marcus Antonius bu Tito'yu severdi

Bir caminin gövdesi kaç gözyaşı çeker
Ağırlık olarak
Mazlumun minaresi gösteriş
Dostoyevski'den dost olur mu?

Sen olsan ben Karamazov'u da okurdum
Sen hangi sen?
Tiranların göbeğinden akan felaket naraları mı
Piramidin gömleği mi
Kadıköy mü? Üsküdar mı?

Senato'da Arnavutlar var
Bu bazen içimi hoş tutuyor
Budapeşte'de doğmuşum gibi
Ama orda da yahudiler var
Dan Brown teyit etmişti

Bir Kappa olsan da sevebilirdim seni
Hatırla niye ayakların yere basmadığından bana gelmiştin
Çok karışık bir filmi seyrediyorum
Aslında karanlık bir diziydi; sabredişim
Ama yazacaklarım tükenmişti
Yoksa Angara Fince sert demektir
Bunu Mannerheim sayesinde öğrendim

Şimdi ben aslında bu nehrin yanında uyumak isterim astrologları seyrederken
Katanamdan gözyaşı akmıyor sen sıra beklediğin sırada

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder