28 Kasım 2019 Perşembe

Anlamadığım cümleler egzis

Biliyor musun eskiden şiir yazılırmış
Martılar daha rahat kanat çırpsın diye
Sıkış tıkış gardroplar kaldırıyoruz
Odam dünyaya yetmiyor!
Yalnızca kişisel gelişiyorum bile bile
Yahudi olmamak da zor,
Bunu anlatmak da zor
Martılar bunun için kanat çırpmıyor
İnsanlar çırpınıyor??

Kırkıma geldiğimde kendimi görebileceğimi açıkçası pek de sanmıyorum
Pejmürde birer ihtiyar olacağız
Davetkar bir senfoni yaz ve 5000 kişiye yolla
Sana bir ötenazi bulalım
Siyahlar bir anda siyah kalır!
Bir otel koridorunda birini uyandırırsın
Kartlaşınca tüm kartlarım açılacak
Ya da biraz kafa karıştırdım

Şimdi uyuyorum sana doğru
Evham dövüyorum kızgın ateşte
Hayır sanma ki insan ruhunu söküp atamaz
Eliyle içinden kendini çekip çıkartır ve fırlatır
Belki uçsuz bucaksız bi uçuruma belki körfeze
Kim bilir belki hiç bilmediği bir yere
Belki o akıl almaz gözlere
Hele, düştüyse derinlerine bir kere

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder