3 Kasım 2019 Pazar

Boşluk

Boşluğu yazmak zordur Elenie
Tam doğrulurken binbir engel atlamak
Ve bakınca bir adım ilerlememiş olmak gibi
Zihninin derinlikleri de soğuktur
Belki korkarsın oralara inmekten
İnip çıkamamaktan

İnsanı ne delirtir ki
Soğuk ve yalnız olan boşluk mu
Hayır bu fazla kolay olurdu
Ki bilinenin ötesinden zorun ihtimali de yoktur
Bilinmeyene çok ilgilisin değil mi ?

Korkunu gözlerinden okuyabiliyorum
Bana yalan söylememelisin
Yanımda olsan cesaret aptallıktır diye nutuk atardın şimdi
Ben sana inanıyorum
İnsanlar seni anlamıyor diye üzülmemelisin

Cevabını bilmediğin soruları gelişigüzel dillendirme
Mesela bana sorabilirsin
Fakat gün ağırmadan önce sormalısın
İnsanlar düşlerinde mutluyken
Biz gerçeğin boşluğunda süzülmeliyiz

Sen zeki birisin değil mi?
Belki benim sorularıma da sen cevap verirsin
Belki boşluğun anlamını bana öğretebilirsin
Şimdi sana haksızlık edeceğim
Cevap veremezsen ne farkın kalır ki?

Belki de sana bu kadar anlam yüklememeliyim...

-Ahmet CAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder