12 Kasım 2019 Salı

Sana şiir okuyacaktım daha

Olmayışın bırakmayacak şimdi peşimi
En çok da gece
Gece mideme ve rüyalarıma bulantı girecek
Bilinçaltım bulanacak
Ben seni bulamayacağım
Alafranga aşklar söyleneceğim
Kendi kendime... Söylemeyeceğim
Montumu asıcam yarın
Odamın darağacına
Üşümeye senin kadar hakkım var artık
Kelime dağarcığıma sıkıcam
Merhabandan bile güzel bir kelimem yok
Ya da ben öyle sandım
Yanılmaya da senin kadar hakkım var
Bir şair doğurucam yeniden
Doğurdukça ölücem
Her tütünümün ucunda seni görücem
Ve her şarkı artık senden

.
.
.

Gökyüzüne yeşil ne zaman karışır?
Sen gözünü açtığında elbet
Güneş dünyaya tutulur
Dünya tutuşur
Mavi gezegen kızarır
Yanaklarında zuhur eder
Gözçocukların büyür mü, evet!

Yanakların kocamanlaşıyor
Dudağın yanağıma değdiğinde
Gözucuyla gözlerime bakıp
Hapşuruğumu tutuyorum bir an
Ve senin yüzün kadar bu şiirleri hakedecek bir yüz daha ben bilmiyorum
İnan...

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder