11 Şubat 2020 Salı

Alaturka cihanın saf marşı

Buca'da tren mi varmış ne
Ondan seviyor diyorlar benim için
Saat geç olmuştur ama halsizlik duruyor
Ve beklediğim arkadaşım amerikan futboluna sarmış durumda
Super Bowl'da iftar açacakmış sanırım
Otobüs geldiğinde ancak yarısı bitmiş bir sigaradır bu
Şiir diye seslenir bazı eylemler
Ve içilesi de kalmamış
Ne de yazılası
Saat 12yi geçtiğinde daha gelmemiştir

Hiçbir şarkıya tutunamaz oldum
Düşünüyorum da çok çocukmuşuz dediğimde çok çocuktum
Artık böyle yapmak yok diyerek yaptım ne yaptımsa
Bir bayrağın önüne fotoğrafım konulmaz asla
Ama bir şiirin 4 çivitli esmer burjuvasında adım geçer
Azer de Cem de,
Biliyoruz ki bir şehir ayakkabılarından tutup kurulmaz
Baykuş hatlar hayat kurtarıyor!
Rinanay rinna rinnanay

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder