12 Şubat 2020 Çarşamba

Varoluşlar üzerine değil sempozyum

Bazı sorularım var
Kendimi yargılamaktan nasıl vazgeçebilirim
Sen bilirsin bunu, sonuçta ölümü bile tanrılar sağlar
Korkaklarındır hem kalan sahalar

Ben korkuyorum
Korkusuz olmaktan korkuyorum inan
Çünkü her düşüncem başıma bela açmaktan geri kalmıyor
Hele aklımdan kalbime düşünce...

Soruyorum, nasıl normalleşirim biraz
Mideme tanrım, bir litre şarap yaz
Tasfiye edeyim yuttuğum tüm fikirleri sarhoş olup
He ya... Hava hoş, olmadı karalarım biraz beyaz

Normalleştiremediğim şeyler var aklımda
Ya da neyse ya başka şeyler de var
O kadar doğal ki çocukların ölmesi
Darağaçlarının tok kalması
Paltomun cebine para koymamıştım
Ama herhangi bir sayfasına sıkıştırmıştım sanırım
Kitaplarım da aç, üstünü çizerek doyuramıyorum

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder