16 Şubat 2020 Pazar

Aşk rüyasının yaşam alanı

Sarhoşuz,
Bak dans ediyoruz,
Sallanıyoruz yıkıldıkça
Elini tutup seni bana çektiğimde sallanıyoruz
Gözüm gözünde
Bir adaşım yakalıyor özünde
Bak sarhoşuz,
Bak dans ediyoruz

Burası öyle bir yer
Ki,
Elim belini kavradığında burası değişiyor
Farketmedim deme sakın
Oda neler kokuyor böyle!
Kadıköy'ü çiçekler basmış
Ve bu şarkı tanıdık geliyor bana
Boş ver dans edelim
Bi sigara içelim ve dans edelim
Bu balkonlar, bu biralar, bu müzik hepsi bizim
Biliyorum yapmamız gereken şeyler var
Otobüsler ve metrobüsler bizi ayırmak için
Olsun, minibüse bineriz

Yaklaş bana,
Olabildiğince yaklaş basmadan bir perde saklayan arkasında manidar duraklara
Bir adım geri atalım Pas de Deux gelir belki sarhoş dudaklara
Becks çok güçlü onun yanında içelim

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder