7 Şubat 2020 Cuma

Ehliyetimi

Neden biliyor musun
Çünkü geceleri yalnızım
Ve sen örterdin üstünü bu yalnızlığın
Seni o gün,
Seni gördüğümde bir anlam ifade etmedi bulutların gölge edişi
Ama gözlüğümü çıkarmadım
Onlar bunun için var
İstanbul'un da bir güneşi var!

Aslında tam olarak öyle olmamıştı
Çünkü bir anlam ifade etmedi gözlerim seni ararken birden çıkıp gelişin
Beklentim yok
Ve bir gün atlasın ve pasifiğin diğer tarafına gitmek gibi bir beklentim de yok
Ne de olsa yükümü taşır bu koca kara parçası
En büyük kıta ve ben tam ucundayım

Adını daha çok görmek istiyorum semtimde
Orda
Burda
Burda, yanımda
Takvim yapraklarımdan çıkışın ne güzeldi
İleride ileri bir takvime yazıyorum adını
Sigarayı azaltıyorum ki bir kuş konup pencereme senden bir deste bahsedebilsin
Ayrıca bir paşa gelip gidiyor poyraza doğru

Ve şimdi dudaklarını kimler öptü bilmiyorum
Belki de ben öpmediğim içindi
Alnın alnıma elim eline değince bir korku sarardı sanki
Sanki güvenimden kendimi salınca tutunacak bir daldı ellerin
Bazı şeyleri hatırlıyorum da
Hatırlamasam daha iyi

Şimdi Madenler'den dönerken kim bilir neyin gelecek aklıma
Yeşil bir deniz biliyor musun?
İddia ettiğine göre Attila İlhan gözlerinden esinlenmiş olmalı
Ama kordon boyu gibi yeşildi, kordon boyu gibi mavi

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder