10 Şubat 2020 Pazartesi

Nereden nereye böyle

Akılcıl yapılmalı bir çay
Susurluktayım, dediğime göre
Burada bildiğim herhangi bir yer yok
Eğer bir kişiyi tanıyorsam, birkaç tanıdığım vardır
Sigaram bitmiş, diğer paketi açmalıydım

Onlar kazandıkları gözlüklere bakıyorlar!
Başka bir şey gördükleri yok
Gözleri bozuktur ve dolayısıyla bir süvari kalkıp onlara der ki "hayır bak bu benim en yakın arkadaşım, gözlükleri senin olsun, onda daha var"
Ya da asasıyla bir kelepir safsatacı kör gözlerini oyup avucuna kapatırdı
Bak Göztepe'de çok uzun süre kaldım, o evleri tanıyorum

Gel seninle karşıya geçelim
Mavi biter bitmez yeşil başlıyor şimdi gidersek
Vapur mu, yoksa intihara kalkışacak birini ezebilecek miyiz bugün?
Bu raylar biraz ilkel, grev yapalım!

Ne diyordum ben?
Ha evet şimdi Susurluktayım ama
Aklım başka bir coğrafyada küçük bir kız çocuğunu merdivende sallıyor
Kimyager uyuşturucu satıyor, bitiyor
Çayımı içtim gidiyorum

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder