8 Şubat 2020 Cumartesi

Yağmur rüzgar şömine beethoven

İçim dışım şarkı şiir
Hüzünlü şarkılar,
Her şey hüzünlü
Kadıköy hüzünlü
Barlar, publar hepsi hüzünlü
Biralar biraz serkeş
Başkaldırıyor yağmurun hüznüne
Şöminem, kitaplığım...

Chopin depresif playlistimden daha iyiyse
Suçu Sen Nehri'nde aramalıyız
Loire, Sen'den daha uzunsa suç faşistlerindir!
Ve senden daha güzelse bir hayat kadını
Bu suç hangi yaratıcınındır?

Somut bir şey söyle bana
Söyle ve onu dönüp bakmayacağım bir yere gömeyim
Ellerimi omzuna
Deniz fenerleri, ahşap evler
Bir metropol dünyanın en uzun gökdelenlerini taşısın
Polonyalı bir filozof nasıl İsviçre'de yaşadıysa
Herkesin bir Grönland'ı vardır bir tane
Danimarkalıların gerçekten var
Ben kendiminkini hangi çekmeceye koymuştum, bulamıyorum

Bak bana, bana bak
Ben çok eski bir şehre gidicem
Ve biliyor musun orada saçlarını omzuma uzattığım hiçbir kadın yok

Dudaklarını bir yabancı olarak tatmak istiyor bir şairim
Düşün şimdi göğsünden kaç çiçek bir şiiri defalarca dinleyebilir
Ah, yaz bittiğinde öyle alıngan olacağız ki
Ben gidicem
Ve ayışığı sonatı ebediyen benim kalacak
Ve sana bir şiir yazmak isterdim ama
Kusura bakma, kutsal ölücem

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder