15 Şubat 2020 Cumartesi

Bugün kaybetmedim, kayboldum

Ölüm meraklı bir babanın kulaklarında engizisyonu yanına alamaz ki
Altı kırkbeş vapuru diyelim,
İsmini unuttum, bir filmde geçiyordu

Mezarlık ata; ilham vermeye kurgulanmışsa
Yaşayan toy ruhuma, sakin bir çığlıkla ağaç kavuklarından gövdeler inşa etmeli insan
Sigaramın ucuna gölgeler tirat yazmalı
Volkswagen son parçasını ürettiğinde:
Kızıl adam samanlıktan seçtiği balıklarını evine avlu yapacak kadar yaşlanmış olmalı
E bu dünya da ölüler besliyor
Bir ölümlü kaç gün ölümlü kalabilir?

Bir kitabın kıvrılamamış o parçasında bul beni
Ayaklarım yere değsin
Taksiler ölüm alsın benliğimden
Çarşaf olsun gözlerin sana bakarken kavrulsun
Kanepeler, yataklar, sessiz oturma odaları
Bizliğimizden tek bir zerre koparamasın
Sonum gibi gelsin adın, sonumdan çok önce
Durma eyleminde ısrarcıyım, sonuna kadar gidiyorum

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder