13 Şubat 2020 Perşembe

Şarap kokulu begonya durağı

Sol ayamın kaldırımlarına bir esrarkeş kadını gömdüm
Gömdüm dediysem, asılıdır aslında duvarlara
Bir gün gözlerimi örmüştün ya
Çığlık atmak bir medet ummakmış bilhassa
Bak nazenin duvakları kaldırıyoruz
Tam 32 saat uyumadıysam,
Topal bir harfi elime almak için fazla beklemiş miyimdir?

Aşkı aşk olarak tanımlamak soyut gelmiyor hiç
Mamafih bu beni uykumdan eder
Shakespeare ve Baudelaire ne konuda güreşirler düşündün mü
Afişlere kartpostallar uçurup sana göndericem
Sen düşün

Bak pek şanslı olmadığımı biliyordum
Bununla birlikte senin şimdi hiç mi hiç olmayışından da bilfiil bundan
Hem şarkılarımın dinlenmemesi de belki
Kalkıp Eskişehir'e bilet almalıyım

O gözler
O burun
O sonbaharda beklediğim ayak seslerini duymak için bile herhangi bir sokak köpeğini şu bir türlü göremediğin cam binaların damına iade edebilirdim
Sahi bu ne kadar gamsız olurdu
Çünkü bilmiyor musun ben ben demekten ben ben olalı hiç haz etmemişimdir
Dolabımı yaşlı gardroplara evcil yapıyorum
Belki de odamızdaki dolapları değişmeliyiz biz de
Gece uyumadan seni bilen bir vasfa seni dinlerim
Beni uyuyor musun?

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder