14 Şubat 2020 Cuma

Bak bu satırlar kutsal olmalı

Bir parça da olsa sen
Umut veremezsin kat'a
Kıkırdıyorsam gizli gizli karşımda konuşurken
Bu ya şarapnelin çarptığı bir kınla ilgilidir
Ya da o eller öpülür

Doğrusuyla sen git
Bu kalbimin bana ait bir organ olmasıyla doğrudan ilintilidir
Şafak sökmeye az kaldı mı karlara basıyorum da
Ben bu patikalardan layığıyla geçmiştim
Başkasının yolunda olmak, başka bir ülkenin topraklarında deplasmana savaşmak gibi

Bir arkadaşıma bahsetmiştim ufaktan
Sırada başkası varsa çekilmeyi bilmelisin
Çünkü kızım ben ayaklarıma fular bağlayıp tökezlemeyi beklemişim
Bu fularlar o karşıki fuarın kapısında yazıyor
Biri kaynak yapmalı çünkü alışılmamışlar farktır binayenaleyh
Ve bu anlatılar sırayla gidiyor böyle

E şimdi çekilecek misin çile
Yoksa bu kuyruğa bir basman gerek
Tekmeleyip ilkokul öğretmenlerini ve doktorları ve sendika başkanlarını dört kola faydacılar mı yetiştireceksin?
Sen bir pragmatisti sevemezdin bana kalırsa
Kaybolunca çekilen haz mısın?

Sana asıl bestelediğim şiiri sen daha görmedin
Ağlayamazsın.
Bu beni duygulandırırsa cemaat pestenkerani söylevleri nereye soksun
Şayet akıbetiyle birkaç lirayı tane tane koparıyorsa bu ve acem şairlerinden birkaçı seni sevmekte ısrarcı olacaktır
Sen mandepsi, ben safderun
Müseccel diyaloglarda birbirimizi buluruz sanırım

Taze kanın çekilmesiyle yağmur başlıyor
Sebepleri çok açıktır
Gnossiennes, Winston, dur aslolan şu ki; yüzüğümdeki bir üçgenin seni göstermesi
Buradan kuzeye biraz, hafif batıya, biraz İskandinavya'ya doğru, az Baltık
Bir mavi dehlizin en yakın noktasındasın
Hapissin ama mutlusun, gururlusun
Orası çok güzel

Tamahkar şaklaban kotyorası karadenize bir tugay nüans açıklamak üzere yola çıkmış durumda
Sen de bir şeyler eklemek ister misin sevgilim

-Enes Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder